2015. aug. 16.

#471. Zalamenti napok

Végre  megéltük, hogy a Zalamenti napok teljesen visszafejlődött egy falusi búcsú szintjére. No, de mindegy. Pénteki buli egész jó volt, fáraó. mulatós zene; igaz nem a kedvencem, és igaz, hogy 1300 forintos belépővel drágának (!) tartottam, de hát egyszer van ilyen, egye fene menjünk. Egész jó volt. Lementünk lyukba 'melegíteni' aztán felmentünk a buliba, utána húgomékkal lementünk a presszóba, ott egy másik társorággal remekül éreztem magam, aztán visszamentünk a buliba, táncoltunk, aztán pedig volt egy laza két órás filozofálás. Szombat ellenben már borzalmas volt, illetve annyira nem, mert elvoltam unokatesómékkal, eltáncolgattunk, de a háttér sztori az kurva rossz volt, tehát erről így ennyit szeretnék írni. Vasárnap? Nem tudom, le se mentem már, se koncertre, tűzijáték elmaradt, úgyhogy inkább csak pihentem, filmeztem, próbáltam megfogalmazni az érzéseimet, hogy mennyire szarul esett a hétvége alatt miden, nagyjából sikerült is úgyhogy most jöjjön a háttérsztori fele.

 De az egészben az volt a legjobb, hogy szombaton lementem Anyuval körbenézni, és mivel egy kiszott fagyis sem volt bementünk a boltba és vettünk egy-egy Calippot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése